2025 жылдың 1 сәуірінен қазақ тілінде оқытатын 1 сыныпқа қабылдау жүреді

2024–2025 оқу жылына арналған қызметті өзін-өзі бағалау аясында Актөбе қаласындағы №25 мектеп (Музафар Алимбаев атындағы) ҚР Оқу-ағарту министрлігінің нормативтік құжаттарына сәйкес кешенді және мазмұнды есеп ұсынды. Мектеп директоры Ш.У. Баядилованың төрағалығымен құрылған комиссия оқу орнының негізгі бағыттарын – кадрлық әлеуеттен бастап білім беру сапасы мен қауіпсіздікке дейін – жан-жақты талдады. Мектеп 2020–2025 жылдарға арналған білім беруді дамыту бағдарламасын тұрақты түрде жүзеге асыруда, педагог мәртебесін көтеру, білім мазмұнын жаңғырту және материалдық-техникалық базаны нығайту негізгі басымдықтар қатарында.

Есепте сапалы және қолжетімді біліммен қамтамасыз ету жолындағы нақты жетістіктер көрсетілген. 2024–2025 оқу жылында мектепте 1015 оқушы білім алды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар және үйде оқытылатын балалар да бар. Оқу үдерісі үлгілік оқу жоспарларына және бағдарламаларға толық сәйкес жүргізілді, сабақ кестелері мен бағалау жүйелері нормативтік талаптарға сай түзетілді. «Жаһандық құзыреттер», «Спорттық ойындар», «Сакралды география» сияқты вариативтік курстар оқушылардың жеке білім беру траекторияларын дамытуға және бейіндік бағыт таңдауға ықпал етті.

Тәрбие жұмысы да есепте айрықша орын алады. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы оқушыларда патриотизм, әділдік, еңбекқорлық, ынтымақтастық сияқты құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған. Жыл бойы түрлі форматтағы іс-шаралар – ардагерлермен кездесулер, отбасылық байқаулар, театрландырылған көріністер – өткізілді. Оқушылардың пікірсайыс турнирлеріне, жоба байқауларына, челлендждер мен қайырымдылық акцияларына белсенді қатысуы олардың азаматтық ұстанымын нығайтып, мектепте қолдау мен серіктестік ахуалын қалыптастырды.

Есеп мектептегі сабақтан тыс жұмыстардың ауқымын да көрсетеді: үйірмелер, секциялар, клубтар, сондай-ақ жоғары сынып оқушылары қатысатын мектеп Парламенті белсенді жұмыс істейді. Қосымша біліммен оқушылардың 77%-дан астамы қамтылған. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған инклюзивті тәжірибелер, психологиялық және логопедтік сүйемелдеу, педагог-ассистенттердің жүйелі жұмысы – барлығы жеке тәсілді қамтамасыз етті. Осылайша, мектеп кәсіби стандарттарға және заманауи тәсілдерге сүйене отырып, тұлғалық-бағдарлы және инклюзивті білім беруді дәйекті түрде жүзеге асыруда.

Құжаттама